Jaarverslag 2012

2012 was een goed jaar voor VluchtelingenWerk Nederland. We hebben een aantal belangrijke resultaten geboekt voor vluchtelingen. Afgelopen jaar konden zij natuurlijk weer rekenen op goede voorlichting, begeleiding en advies van onze gedreven vrijwilligers. Daarnaast wisten we in Den Haag een aantal belangrijke successen te behalen.

Zo wisten we me een stevige lobby bezuinigingen op de integratie van vluchtelingen te voorkomen. In ons Jaarverslag 2012 leest u daar meer over en ook welke andere successen er waren. Maar niet alles ging goed. Ook daarvan vindt u voorbeelden in het jaarverslag. Met het jaarverslag legt VluchtelingenWerk verantwoording af aan al haar giftgevers, subsidiënten, donateurs en andere betrokken. Het jaarverslag is in verschillende vormen beschikbaar:

Jaarverslag 2012 'extra small'

Wilt u snel de highlights bekijken? Deze 'extra small'-versie geeft een beeld van het jaar in vogelvlucht. Deze versie verzenden we ook naar relaties en donateurs.

Volledige Jaarverslag 2012 en Jaarrekening 2012