Jaarverslag 2013

Samenwerken is de rode draad door ons werk in 2013. Op allerlei manieren hebben we samengewerkt met anderen om ons sterk te maken voor vluchtelingen. Soms met bekende partners, zoals met Amnesty International als we opkomen voor de Oeigoeren uit China, maar we hebben ook nieuwe organisaties aan ons weten te binden. Een voorbeeld daarvan is de samenwerking met Accenture en Manpower.

In ons Jaarverslag 2013 leest u daar meer over. Met het jaarverslag legt VluchtelingenWerk verantwoording af aan al haar giftgevers, subsidiënten, donateurs en andere betrokken. Het jaarverslag is in verschillende vormen beschikbaar:

Jaarverslag 2013 'extra small'

Wilt u snel kennisnemen van de belangrijkste ontwikkelingen? Bekijk dan deze 'extra small'-versie. Deze versie verzenden we ook naar relaties en donateurs.

Volledige Jaarverslag 2013

Wilt u uitgebreid op de hoogte gesteld worden van alles wat er in 2013 door VluchtelingenWerk is gedaan? Bekijk dan de volledige versie van het Jaarverslag 2013.

Jaarrekening 2013

Bent u meer geïnteresseerd in de cijfers? Bekijk dan de Jaarrekening 2013. U vindt hieronder twee versies van de Jaarrekening. De eerste is de Jaarrekening van het Landelijk Bureau, de tweede is de Jaarrekening 2013 van de Vereniging VluchtelingenWerk Nederland.

Download hier de Jaarrekening 2013 van het Landelijk Bureau.

Download hier de Jaarrekening 2013 van de Vereniging VluchtelingenWerk Nederland.

English Version

In the Summary of our Annual Report you will find information about our activities in 2013.

Download here the Summary Annual Report 2013.