Jaarverslag 2014

2014 is het jaar waarin Nederland wordt geconfronteerd met oorlog en geweld buiten de grenzen van Europa. Het aantal asielzoekers verdubbelt bijna ten opzichte van 2013. VluchtelingenWerk moet alle zeilen bijzetten om aan alle verzoeken om begeleiding te kunnen voldoen. Lees dit en meer in ons Jaarverslag 2014.

Tegelijkertijd zorgt alle aandacht voor vluchtelingen ook voor meer publiciteit voor onze organisatie. We zijn in 2014 heel zichtbaar geweest in de media en dat resulteert in meer bekendheid en steun voor onze organisatie. Ook groeien de bijdragen van de donateurs, waar we natuurlijk ontzettend dankbaar voor zijn.

In ons Jaarverslag 2014 lees je hier meer over. Met het jaarverslag legt VluchtelingenWerk verantwoording af aan al haar giftgevers, subsidiënten, donateurs en andere betrokken. Het jaarverslag is in verschillende vormen beschikbaar:

Jaarverslag 2014 'extra small'

Wil je snel kennisnemen van de belangrijkste ontwikkelingen? Bekijk dan deze 'extra small'-versie. Deze versie verzenden we ook naar relaties en donateurs.

Volledige Jaarverslag 2014

Wil je uitgebreid op de hoogte gesteld worden van alles wat er in 2014 door VluchtelingenWerk is gedaan? Bekijk dan de volledige versie van het Jaarverslag 2014.

Jaarrekening 2014

Ben je meer geïnteresseerd in de cijfers? Bekijk dan de Jaarrekening 2014. Je vindt hieronder twee versies van de Jaarrekening. De eerste is de Jaarrekening 2014 van het Landelijk Bureau, de tweede is de Jaarrekening 2014 van de Vereniging VluchtelingenWerk Nederland.

English version

In the Summary of our Annual Report you will find information about our activities in 2014.

Download here the Summary Annual Report 2014.